duminică, 17 mai 2009

Cromozombi (45 si 46)


X:Si, prietene, ia zii, cum ti'e? E bine? Y:Pai, nu ma plang, mi'e bine...ce sa'ti zic...doar ca'mi vine cateodat', mai mult in gand , sa dau cu mineee...de pamant...in fine, mi'e bine! X:Se poate si mai rau...de ai lasa al gandului ecou sa cada'n hau! Sa nu te lasi! Y:Dar nu ma las! Il fac pe dracu'n sapte...si trec la fapte! X :Asa te vreau! Fii darz... Sacaz sa pui pe'arcus! Y: Acus! X:Vioara nu mai scartaie, nu'i asa?! Y:Asa'i, in p ... e chiar asa! X:Nu? Y:Zau ca da! X:Si, cu dragostea cum stai ? Y:Pai...am ajuns la psalmul patru's sase'ori doi...desi...nu eu sunt cel ce l'a trimis pe Urie la razboi! X: Destinul ne va numara din doi in doi, cu toate gardurile astea dintre noi... Y:La mine, amorul este, cum sa'ti zic, o treaba mai ... X: Venala?! Y:Nu's eu acel barbat ce l'a rapus pe Goliath! X: Tot ce e viata trece prin copilarie...se stie! Nu trebuie sa stai pe Tron...pentru'a simti ca porti ,mereu, in Tine, Samanta unui Rege... Y: Solomon!!!!!

Un comentariu:

holicica spunea...

crono'zeii joaca x si o cu cromozomii.solo'mon spune adio curvelor din babilon.in turnu' lu' babel,fiecare se tanguia pe limba sa. x si y, doua necunoscute in ecuatia lu' dumnezeu, se'ntalnesc cand si cand, in refren de cantarea cantarilor.